Menaxhimi i Krizave
Përshkrimi i detajuar
TUV Austria paraqet programin e dobishëm të trajnimit të menaxhimit të krizave, zbatimi i të cilit është projektuar për të ndihmuar një organizatë që të trajtojë një ngjarje negative të papritur dhe të rëndësishme, për të kapërcyer situatat kritike të krijuara herë pas here dhe për të zhvilluar mekanizma që kontribuojnë në arritjen e objektivave strategjike, si pjesë e vazhdimësisë së biznesit të saj.
Kjo metodologji, si një mjet menaxhimi, është provuar të jetë e zbatueshme për kompanitë e të gjitha sektorëve të veprimtarisë, pra turizmit, industrive, qeverisë, ofrimit të shërbimeve, bankave, shëndetësisë dhe shumë të tjera, të të gjitha madhësive dhe konfigurimeve. Ai i drejtohet kryesisht nivelit të mesëm dhe më lart ekzekutivëve (Menaxherëve të Departamenteve, Drejtorëve).
Pas përfundimit të seminarit, lëshohet një certifikatë e pjesëmarrjes së TÜV AUSTRIA ACADEMY.
Kohëzgjatja: 8 orë
Çfarë ofron programi i trajnimit?
Qëllimi i programit të trajnimit:
- pjesëmarrësit për të kuptuar dhe dalluar shkaqet e një krize
- të kuptojnë “mekanizmin” (metodologjinë) në minimizimin e dëmit të shkaktuar nga një krizë duke aplikuar praktikat e menaxhimit, para, gjatë dhe pas një krize.
- të identifikojnë në kohën e duhur mënyrën më të mirë për të reaguar kur ndodh një ngjarje (negative)
- të njohë rolet dhe përgjegjësitë e secilit në një ekip të menaxhimit të krizave
- të jetë në gjendje të përgatisë një plan të menaxhimit të krizave (CMP) për të trajtuar një situatë kritike që do të ndikojë negativisht në organizatën / kompaninë në pronësi
- të jetë në gjendje të identifikojë çdo ngjarje e cila ka potencial për të dëmtuar funksionimin, performancën, rezultatet ose reputacionin e organizatës së tyre;
- të identifikojë jetëgjatësinë e një krize të korporatës
- për të menaxhuar në mënyrë efektive situatat dhe faktorët (stresi, emocioni, nxitimi, konfliktet, etj.) që janë një pengesë për menaxhimin e duhur të një krize
- të ndajë 4 fazat e një krize
1: Para krizës
2: Kriza
3: Kohëzgjatja
4: Pas krizës
- të zbatojë hapat e duhur për menaxhimin e krizave
- duke u përgatitur për të frenuar
- Menaxhmenti (ngjarje / ngjarje)
- njohja
- duke kontrolluar
- konfrontim
- analiza dhe mësime të nxjerra pas ngjarjes (kriza)
Përveç kësaj, pjesëmarrësit do të fitojnë aftësinë për të dalluar kur:
- një rrezik mund të rezultojë në një fakt “fatkeq” dhe se mund të shmanget në qoftë se zbatohen masa proaktive.
- një rrezik mund të kthehet në një “ngjarje fatkeqe ose të pafavorshme” dhe ka të paktën një faktor shkaku rrënjësor. Nëse ky shkak rrënjësor eliminohet, atëherë fakti do të shmanget plotësisht.
- çfarë faktorë të tjerë të tërthortë mund të ndikojnë në aftësinë dhe ashpërsinë e një rreziku që do të zhvillohet në një ” ngjarje fatkeqe apo të pafavorshme ” të mundshme.
Me aplikimin e Risk Management, kodimi i tij (rreziku) sigurohet me ndihmën e një tablete (Risk Matrix – Cube) që ndihmon për të vlerësuar më mirë atë në përgjithësi, me koordinatat e probabilitetit dhe ashpërsisë.
Cila është procedura e pjesëmarrjes ?
- Na kontaktoni me e-mail në: tuvacademy@tuv.al
- Plotësoni formularin e aplikimit
- Rezervoni pjesëmarrjen tuaj
- Ne do të ndjekim të gjithë procesin nga fillimi deri në fund.
Kontakt :
Telefon: +355 4 45 00 523/4
Email: tuvacademy@tuv.al