Mesimi i Strategjisë Eksportuese. Planifikimi i Zhvillimit tuaj Strategjik në Tregjet Ndërkombëtare
Përshkrimi i Detajuar
Çdo treg është i ndryshëm. Pasi të keni zgjedhur vendin dhe segmentin e tregut në të cilin dëshironi të konkurroni, duhet të përshtatni në mënyrë efektive Miksin tuaj të Marketingut të Eksportit me kushtet e tregut “atje”. Specifikat lokale, konkurrenca “atje”, rrjetet ekzistuese të shpërndarjes dhe “mediat” e disponueshme të promovimit dhe komunikimit janë vetëm disa nga faktorët që duhet të keni parasysh përpara se të vendosni për strategjinë e marketingut me të cilën do të kërkoni të fitoni pjesën e dëshiruar të “tregu i synuar”.
Për biznesmenin që sheh mundësitë në mjedisin ndërkombëtar dhe dëshiron t’i shfrytëzojë ato, për ekzekutivin që do të merret me eksportet, për shkencëtarët dhe konsulentët që duan të specializohen në tregtinë ndërkombëtare dhe në përgjithësi për ata që mendojnë të hapin deri në tregjet ndërkombëtare por nuk njohin metodologjinë dhe sekretet e zhvillimit të suksesshëm të eksporteve.
Kohëzgjatja: 14 orë
Çfarë ofron programi i trajnimit ?
Tematikat e trajnimit:
- Përgatitja e Planit të Zhvillimit të Eksportit
- Modelet e hyrjes në tregjet ndërkombëtare. Kushtet dhe zotimet
- Formulimi i Eksport Marketing Mix
- mbulimi i tregut. Vlerësimi i zonës së shpërndarjes dhe cilësisë
- Cili “Kanal” i përshtatet produktit dhe aftësive të biznesit tim?
- Përzgjedhja e agjentëve dhe shpërndarësve. Çfarë duhet të keni parasysh në marrëveshjet tuaja
- A është produkti im i pranueshëm për eksport? Testi i stresit i konkurrencës
- Produkt i eksportueshëm. Dizenjimi i “Propozimit Unique Value” për klientin e huaj
- Boshtet e diferencimit dhe pozicionimi konkurrues
- Paketimi & Markimi. Menaxhimi i markës – Brand – në tregun e huaj
- Planifikimi i përzierjes së promovimit ndërkombëtar. Objektivat & Mjetet e Komunikimit
- Përzgjedhja e mesazheve dhe dallimet ndërkulturore
- Eksportoni përdorimin e faqes në internet
- çmimi i eksportit. Balancimi i konkurrencës me përfitimin
- Lidhja e qëllimeve të marketingut me strategjitë specifike të çmimeve
- Kushtet e Tregtisë. Si formohet çmimi në fazat e transportit
- Struktura e çmimeve. Zbritje dhe Intermediate. Nivelet e çmimeve dhe marzhet e fitimit
- Metodat e Përcaktimit të Çmimeve të Eksportit. Si ndikojnë ato në madhësinë e biznesit
Cila është procedura e pjesëmarrjes ?
- Na kontaktoni me e-mail në: tuvacademy@tuv.al
- Plotësoni formularin e aplikimit
- Rezervoni pjesëmarrjen tuaj
- Ne do të ndjekim të gjithë procesin nga fillimi deri në fund.
Kontakt :
Telefon: +355 4 45 00 523/4
Email: tuvacademy@tuv.al