Përshkrimi i Detajuar
Një mjet i preferuar i shumë bizneseve (B2A / B2B / B2C), është metodologjia e Analizës së Feedback-ut të Tregut që vendos një linjë të drejtpërdrejtë komunikimi midis klientëve dhe furnitorëve për të identifikuar ankesat, komentet, sugjerimet, sugjerimet e mundshme, etj. dhe për të zbuluar atë që është më së shumti. nevojiteshin ose donin treg (sepse klientët mendojnë se zëri i tyre ka rëndësi) që do t’u japë atyre më shumë vlerë dhe do të ndihmojë në ndërtimin e besimit të tyre.
Përcaktimi i KPI-ve / Treguesve kryesorë të performancës është provuar të jetë i zbatueshëm për të gjitha bizneset e çdo natyre qofshin ato industriale, qeveritare, bankare, kujdesi shëndetësor dhe shumë të tjera të të gjitha madhësive.
Ai u drejtohet drejtuesve të bizneseve dhe organizatave të nivelit të mesëm e lart.
Kohëzgjatja: 16 orë
Çfarë ofron programi i trajnimit ?
Qëllimi i seminarit është që pjesëmarrësit të kuptojnë se si e vlerësojnë gjurmën që lënë në treg dhe si ta përmirësojnë atë.
Cila është procedura e pjesëmarrjes ?
Kontakt :
Telefon: +355 4 45 00 523/4
Email: tuvacademy@tuv.al