Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
  • Albanian

Shërbim i ri: SA8000 – Përgjegjësia Sociale

July 19, 2024

SA8000® është standardi me më shumë ndikim bazuar në certifikimin e menaxhimit dhe përgjegjësisë sociale fushën e të drejtave të njeriut dhe punës. Ai ofron një sistem të njohur verifikimi për performancën etike dhe një kuadër gjithëpërfshirës për të përmirësuar kushtet e vendit të punës. Konsiderohet si programi kryesor i certifikimit social në botë dhe është i zbatueshëm ndërkombëtarisht në çdo sektor produkti. Standardi SA8000® i ka rrënjët te traktati i Organizatës Ndërkombëtare të Punës (ILO), Konventa e Kombeve të Bashkuara (OKB) për të Drejtat e Fëmijëve dhe Deklarata Universale e të Drejtave të Njeriut. Është një standard vullnetar për pajtueshmërinë sociale që aplikon një qasje të sistemeve të menaxhimit ndaj performancës sociale dhe thekson përmirësimin e vazhdueshëm.

Historik i shkurtër

Standardi u krijua nga Social Accountability International (SAI) në 1997 si një iniciativë shumë palëshe. E themeluar në vitin 1997, Social Accountability International (SAI) është një organizatë joqeveritare globale që avancon të drejtat e njeriut në punë. SAI është lider në politikat sociale dhe zbatimin, duke punuar së bashku me një grup të ndryshëm aktorësh, duke përfshirë markat, furnitorët, qeveritë, sindikatat, organizatat jofitimprurëse dhe akademinë. Vizioni i SAI-t është puna e denjë kudo, e mbështetur nga të kuptuarit se vendet e punës me përgjegjësi sociale i japin përfitim biznesit duke siguruar të drejtat themelore të njeriut.

Përshkrim

Sistemi i Certifikimit dhe Standardit SA8000®, përmes shtyllave të tij, përcakton sistemin gjithëpërfshirës të menaxhimit të praktikave më të mira që një organizatë duhet të zbatojë për të arritur certifikimin “SA8000®”, në përputhje me filozofinë e Përgjegjësisë Sociale, siç përcaktohet brenda këtij Standardi dhe në përputhje me rregulloret ligjore kombëtare të punës dhe marrëveshjet ndërkombëtare. Certifikimi i Përgjegjësisë Sociale i çdo Organizate të interesuar lidhet drejtpërdrejt edhe me furnitorët dhe partnerët e saj, të cilët janë pjesë e zinxhirit të shërbimeve dhe kontribuojnë në sigurimin e kushteve etike të punës dhe praktikave të punës. 9 shtyllat e standardit janë:

• Puna e Fëmijëve

• Puna e detyruar ose e detyrueshme

• Shëndeti dhe Siguria

• Liria e asociimit dhe e drejta për negociata kolektive

• Diskriminimi

• Praktikat disiplinore

• Orët e punës

• Shpërblimi

• Sistemet e Menaxhimit

Shtyllat e mësipërme përfshijnë disa kritere të vendosura që përfshijnë certifikimin SA8000®. Pasi të arrihet, certifikimi zgjat për tre vjet. Kompanitë i nënshtrohen auditimeve të rregullta gjatë periudhës së certifikimit për të siguruar përputhjen e vazhdueshme me kërkesat e standardit SA8000®. Zbatimi i standardit SA8000® dhe certifikimi i tij nuk eliminon rrezikun e pabarazisë sociale në vendin e punës, por sigurisht që përbën një hap të rëndësishëm përpara në luftimin e tij. Ky certifikim shërben si një verifikim i palës së tretë të përkushtimit të një organizate ndaj praktikave etike të punës dhe përgjegjësisë sociale.

Cilat janë përfitimet e marrjes së certifikatës?

Certifikimi me logon “SA8000®” do të ndihmojë çdo organizatë të fitojë:

• Reputacion të zgjeruar: Demonstron një përkushtim ndaj Përgjegjësisë Sociale dhe praktikave etike të biznesit, duke përmirësuar imazhin dhe besueshmërinë publike të organizatës.

• Moral të përmirësuar të punonjësve: Siguron trajtim të drejtë të punonjësve, duke çuar në kënaqësi më të lartë në punë, motivim dhe mbajtje.

• Efikasitet Operacional: Promovon kushte më të mira pune, të cilat mund të çojnë në rritjen e produktivitetit dhe efikasitetit.

• Menaxhim të rrezikut: Ndihmon në identifikimin dhe adresimin e rreziqeve që lidhen me praktikat e punës, duke reduktuar gjasat e çështjeve ligjore dhe dëmtimit të reputacionit.

• Qasje në treg: Hap mundësi për aktivitete biznesi me kompanitë me përgjegjësi shoqërore dhe plotëson kërkesat e klientëve dhe tregjeve që u japin përparësi praktikave etike.

• Besim të klientit: Ndërton besim me klientët që janë gjithnjë e më të shqetësuar për aspektet etike të blerjeve të tyre.

• Avantazh Konkurrues: Diferencon organizatën nga konkurrentët duke treguar përkushtimin e saj ndaj standardeve të larta të Përgjegjësisë Sociale.

• Pajtueshmëri dhe monitorim: Siguron përputhjen me ligjet dhe standardet kombëtare dhe ndërkombëtare të punës dhe ofron një kornizë për monitorim dhe përmirësim të vazhdueshëm.

• Marrëdhënie me palët e interesuara: Forcon marrëdhëniet me palët e interesuara, duke përfshirë investitorët, klientët, punonjësit dhe komunitetin, duke demonstruar një përkushtim ndaj Përgjegjësisë Sociale.

• Menaxhim të Zinxhirit të Furnizimit: Inkurajon praktika më të mira në të gjithë zinxhirin e furnizimit, pasi furnitorët dhe partnerët mund të miratojnë gjithashtu standarde të ngjashme për të ruajtur marrëdhëniet e biznesit.

• Zvogëlojë rrezikun e publicitetit negativ: Duke adresuar në mënyrë proaktive shqetësimet e përgjegjësisë sociale, organizatat mund të zbusin rrezikun e publicitetit negativ që lidhet me praktikat joetike të punës.

Pajtueshmëri me kërkesat e SA8000® do të thotë gjithashtu të kontribuosh në arritjen e Objektivave të Zhvillimit të Qëndrueshëm (OZHQ) të përshkruara në Axhendën (2030) të Kombeve të Bashkuara. Nëpërmjet zbatimit të politikave të korporatës që janë thelbësore për marrjen e certifikimit SA8000, kompanitë po përparojnë në mënyrë aktive drejt arritjes së disa OZHQ-ve, të tilla si ato që lidhen me promovimin e kushteve të mira të punës dhe rritjes ekonomike (OZHQ 8), konsumit dhe prodhimit të përgjegjshëm (OZHQ 12), barazisë gjinore (OZHQ 5) dhe sigurimit të pagave të drejta për të luftuar varfërinë (OZHQ 1). Prandaj, ai përfaqëson një mjet të vlefshëm për kompanitë pasi korniza e tij lehtëson një përafrim harmonik të praktikave të përgjegjësisë sociale të korporatave me objektivat më të gjera të zhvillimit të qëndrueshëm.

Zgjedhja e Sistemit të Certifikimit dhe Standardit SA8000® dhe TÜV AUSTRIA Hellas i shton vlerë çdo organizate nëpërmjet besueshmërisë dhe forcës së reflektuar nga emrat e markave TÜV AUSTRIA Hellas dhe SAI, duke theksuar angazhimin e Organizatës për ofrimin e produkteve dhe shërbimeve me praktika që pasqyrojnë përgjegjësinë e saj sociale.

Kujt i drejtohet?

Certifikimi u drejtohet të gjitha bizneseve pavarësisht nga madhësia ose fusha e tyre e veprimtarisë, për organizatat e të gjitha llojeve, në çdo industri dhe në çdo vend për të kryer biznes në një mënyrë që është e drejtë dhe e denjë për punëtorët dhe për të demonstruar respektimin e tyre ndaj standardet më të larta sociale.

Na kontaktoni

Na kontaktoni në numrin +355 4 45 00 523 ose nëpërmjet e-mail në infoalbania@tuv.at dhe personeli ynë do të jetë në dispozicionin tuaj për t’ju dhënë informacione të mëtejshme.